Hydromasážní bazén SPA DYNAMIC / DYNAMIC DEEP
Popis
„Dynamic Swimspa“ je skvělou kombinací dvou světů. Na jedné straně je veškerý komfort a výhody "Pleasure Spa" a na druhé straně je plavecká funkce s unikátním systémem "Passion Spas" regulovaným říčním plaveckým systémem a "Current-lift Technology".
Nastavitelný říční plavecký systém se skládá z 5 velkých plaveckých proudů uspořádaných paralelně, vytvářejících konstantní proudění vody po celé šířce bazénu. Intenzitu proudu vody můžete regulovat a přitom je proud rovnoměrně rozložen po celé šířce. Díky této unikátní technice pokrývá proud vody širokou oblast a je efektivně umístěn pod vodní hladinou, takže můžete pohodlně plavat s hlavou nad vodou. Pokud snížíte intenzitu regulovaného říčního plaveckého systému, automaticky se aktivuje „Current-Lift Technology“, takže plavec může zůstat ve stejné pozici.
Technická data:
- Rozměry: 590 x 227 x 126 cm / 590 x 227 x 155 cm
- Počet míst k sezení: 7 ks.
- Počet lůžek: 1 ks.
- Počet masážních trysek: 56 ks.
- Turbo Swim Jets, počet protitrysek: 5 ks.
- Floor Swim Jets, počet spodních zvedacích trysek: 2 ks.
- Skimmer Bar
- Aqua Rolling Massage™
- Systém osvětlení interiéru Starbrite LED Light
- Připojení Wi-Fi Ready
- Hybrid Heating™ Topení
- Bio-Lok
- Systém údržby vody Synergy
- Ekonomické oběhové čerpadlo
- Kapacita: 10500/12500 litrů.
- Hmotnost bez vody: 1300/1500 kg.
- Current-Lift Technology™
- Nastavitelný říční plavecký systém proti proudu.
Technical specification
- Počet lehátek 1 ks
- Počet míst 7 ks.
- Délka (mm) 5900
- Šířka, mm 2270
- Výška, mm 1260 / 1550
- Hmotnost 1300 / 1500
Shipping information
Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.
Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.
Doručení je vždy k dispozici.
Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.
Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.
Doba dodání na webu je přibližná.
Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.
Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.
NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Ceny doručení domů
Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.
Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).
Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.
Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.
Sběr zboží
Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.
Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.
Vrácení zboží
U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.
Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:
1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.
2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.
3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]
NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.
Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.